8 aug. 2011

saknar er sjukt mycket !!!!!!

Hej bloggen det har hänt en sak i min familj som har gjort att jag inte träffat mina två små syskon rebecca 8 år och oscar 4 år !!
önskar bara att jag vore där har snart inte sätt dom på en hel månad men som vanligt är jag för liten för att lägga mig i sånt bråk som dom håller på med.
Jag tycker att det bara är att släppa det och gå vidare med det jäkla livet man har och bara göra satt barnen inte behöver känna sig bort glömda sårade på alla sätt som går att såra en människa och fram för allt ner tryckt i ett hörn.
Jag lovar att när jag har hört en enda sak om bråk igen då kommer jag explodera av tårar som rinner ner för kinden.
Pappa säger att jag inte ska tänka så mycket på det men det blir allt svårare och svårare.
DEN HÄR LÅTEN VILL JAG FRAM FÖRA TILL OSCAR OCH REBECCA HOPPAS JAG FÅR KOMMA HEM TILL ER SNART <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar