18 juli 2011

är jag värdelös, det känns så

hej bloggen ser ni mig som nörd om jag säger att jag också fasnat för att spela pokemon som min syster och min systers kille och min lille bror gör ?? Jag provade att spela det och poff så hamnar man på första sidan av töntarna.
Jag vet inte om vad mina...nej ähm nästan mina.....okej det blir änklare om jag skriver kompisar tycker om mig om jag talar om det här.
Det är liksom grabbigt och sist jag kollade så var jag ju tjej.
Jag har *** svårt med att tycka att jag är fin och så för att jag vet att mina kompisar tycker att jag är en löngnande liten *** som bara försöker sabba deras vänskap.
Liksom jag blir aldrig bjuden på saker och ting om dom tre ska på bio aldrig frågar dom mig jag behöver fråga dom och då säger dom att dom inte kan.
Det börjar bli jätte jobbigt i skolan, man liksom känner sig som en nörd och man känner sog värdelös.
Visst jag kanske inte är bäst på gemoetri men jag är inte den som ljuger pratar bakom ryggen på en och så.
Det tror jag dom är.
Fast man skälv behöver ta allt skit från dom bara för att dom behöver någon att retas eller irittera.
Ja man känner sig helt värdelös för ingen i min klass gillar mig även om dom säger det vet man ju vad dom tycker och tänker bakom ryggen på mig det är sant precis varenda tjej i min klass har pratat bakom ryggen på mig.
Men dom ska få se efter sommar lovet är jag en ny person jag ska ta och ändras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar