19 juli 2011

åh vad jobbigt det blev

hej bloggen åh gud va jobbigt det blev helt plötsligt.
jag sviker helt klart min pappa just nu.
min syster emelie ska till pappa imorgon och sova där för att nästa dag åka därifrån till norland på torsdag bara för att hon ville ha lite tid med honom och jag lovar att min pappa kommer att fråga om jag också vill göra så, men det svåra med det här är att jag vet inte om jag vill det.
jag känner ingen vilja till det och sedan ser jag inte min pappa på tre veckor.
snälla jag vet att det faktiskt är folk som kollar min blogg, oj gud ni skulle se min statistik men jag vet att ni gör det och jag vill så hjärna att någon utav er några i alla fall en minst som kan komentera och skriva vad jag ska göra snälla komentera jag behöver det
// kram emma, jag vet att ni är där !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar