17 maj 2011

Jorden går under på lördag eller ???

OAKLAND. Det ser ut som ett jätteplakat för en kommande katastroffilm från Hollywood.
Judgement Day - den 21 maj.
Men bibelkännaren Harold Camping menar allvar.
Och nu sprider han sitt budskap över hela världen:
Den 21 maj 2011 är domedagen här.

Har du något planerat för den 22 maj? Harold Camping och många av hans lyssnare på Family Radio har det inte. De räknar inte med att vara kvar på jorden då.
Som den 28-årige Matthew Ivers. Han är en av ett 20-tal personer i studiopubliken när vi kommer på besök. Det är tv-sända bibelstudier och ämnet för dagen är detsamma som det varit mest varje dag de senaste månaderna.
Världens snara undergång.
- Jag är egentligen arkitekt, men jag har sagt upp mig från jobbet, berättar Matthew Ivers









men då är jag på bio och precis när det startar är det som bion börjar om 3.....2.....1..... alla dör då ahahha nej men jag går på bio då :D med emelie och jimmy :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar